سوالات متداول

سیستم حضور و غیاب

  • فعال سازی قابلیت ضد تقلب سنسور اثرانگشت SilkID در دستگاه های حضور و غیاب و کنترل دسترسی

    جهت فعال سازی قابلیت ضد تقلب در دستگاه های حضور و غیاب و یا کنترل دسترسی مجهز به سنسور اثرانگشت SilkID، مراحل زیر را طی کنید؛ - وارد منوی دستگاه شوید. توجه داشته باشید که در صورت تعریف مدیر، دسترسی به منوی دستگاه صرفا توسط ایشان میسر خواهد بود. - گزینه سیستم را انتخاب نمایید. - گزینه اثرانگشت را انتخاب نمایید. - با انتخاب گزینه "ON" در کتار عبارت "تشخیص بافت زنده" قابلیت ضد تقلب سنسور اثرانگشت SilkID فعال می گردد. در صورت انتخاب گزینه "OFF" این قابلیت غیر فعال خواهد شد. ◾قابلیت مذکور صرفا در دستگاه های مجهز به سنسور اثرانگشت SilkID موجود است. ◾دستگاه های (MB-202 (SilkBio-100TC،و(BioA-83 (F21 و G3 مجهز به سنسور اثرانگشت SilkID می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 89350-021 تماس حاصل فرمایید.

  • روش فعال کردن تغییر ساعت روز اول سال و 30 شهریور به صورت اتوماتیک روی دستگاه

    وارد منوی دستگاه حضورو غیاب شوید . سپس در دستگاه هاي تشخيص چهره و يا دستگاه هاي معمولي قديمي گزينه "زمان" و در ساير دستگاه ها ابتدا گزينه "سيستم" و سپس گزينه "زمان" را انتخاب نماييد. سپس گزینه "تغییر ساعت رسمی" و يا گزينه "DLST" (در دستگاه های تشخیص چهره) را فعال کنید و نسبت به تنظیم زمان و تاریخ تغییر ساعت به شرح زیراقدام نمایید: تاریخ شروع : 01/02 ساعت شروع : 00:01 تاریخ پایان : 06/30 ساعت پایان : 23:59

  • لیست تعطیلات جدید در نرم افزار A5 چگونه به روز می شود؟

    جهت به‌روزرسانی (Update) تعطیلات، از منوی راهنما "به‌روزرسانی" را انتخاب نمایید. بدین ترتیب آخرین نسخۀ نرم‌افزار به همراه لیست تعطیلات بر روی کامپیوتر شما به‌روز می‌گردد. توجه! جهت به‌روزرسانی نرم‌افزار دسترسی به اینترنت ضروری است

  • شناسه کاربری به چه معنا است؟

    شناسۀ کاربری برای هر شخص منحصربه‌فرد بوده و بر روی دستگاه و نرم‌افزار حضوروغیاب یکسان است. توجه کنید که پس از ثبت نهایی کاربر امکان تغییر و ویرایش شناسه بر روی دستگاه وجود ندارد. در صورت نیاز به تغییر شناسۀ هر شخص می‌بایست شمارۀ کاربری قبلی وی حذف گردد. توجه! با حذف شناسه کاربری اطلاعاتِ تردد مربوط به آن شناسه بر روی دستگاه باقی‌ خواهد ماند؛ بنابراین برای دستیابی به داده‌های ترددِ این شناسه می‌بایست دوباره کاربری با همان شناسه تعریف شود و ترددهای شناسۀ مزبور از روی دستگاه "فراخوانی" گردد.

  • چرا در نرم‌افزار T5 هنگام ثبت مرخصی، پیغام "مانده مرخصی شما به پایان رسیده است" نمایش داده می‌شود. درحالی‌که شخص از تمام مرخصی خود هنوز استفاده نکرده است؟

    این پیغام به دلیل نداشتن مانده مرخصی است و محاسبه مانده مرخصی کارکنان با توجه به تاریخ استخدام و زمان تخصیص مرخصی (مانند ابتدای سال، ابتدای ماه و ...) انجام می‌پذیرد. در صورت نیاز جهت برطرف نمودن این پیغام می‌توانید از منوی "اطلاعات پایه"، گزینۀ "انواع خروج" را انتخاب نموده و نوع دریافت را بررسی کنید و همچنین در منوی "اطلاعات پایه"، گزینۀ "پرسنل" تاریخ استخدام فرد را دوباره بررسی کنید در صورت نیاز آن را براساس تاریخ استخدام فرد و قوانین مربوط به مرخصی سازمان خود تنظیم کنید.

  • چرا در نرم افزار A5 در بخش "گزارش ماهانه" برای بعضی پرسنل گزارش نمایش داده نمی شود؟

    این مورد وقتی پیش می‌آید که فرد در هیچ قسمتِ چارت سازمانی وجود نداشته باشد. در این حالت به منوی "پرسنل" رفته و فردِ موردنظر را با استفاده از گزینۀ "تغییر قسمت" در چارت جایگذاری کنید.

  • چرا در نرم افزار A5 زمانی که "پرسنل" را کلیک می کنیم، برنامه بسته می شود؟

    نسخه‌های جدید نرم‌افزار بعضی پارامترهای خاص (مانند ایمیل، شماره تلفن همراه و ...) در منوی "پرسنل" اضافه‌شده است و چون پایگاه دادۀ نرم‌افزار به‌روزرسانی نشده، در پاسخ به پارامترهای اضافه‌شده، دچار مشکل گردیده و نرم‌افزار بسته می‌شود. برای رفع این مشکل کافی است برنامه به‌روزرسانی (Update) شود. جهت به‌روزرسانی در منوی "راهنما" گزینۀ "به‌روزرسانی" را کلیک نمایید توجه! جهت به‌روزرسانی نرم‌افزار دسترسی به اینترنت ضروری است

سوالات عمومی

  • نرم افزار TeamViewer

    نرم افزار TeamViewer یک از امن ترین و متداول ترین راه حل ها جهت به اشتراک گذاری دسکتاپ بر بستر اینترنت می باشد. شما می توانید با کنترل از راه دور به صورت آنلاین به کامپیوتر دیگران متصل و یا صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید. کارشناسان پشتیبانی شرکت بُعد پنجم جهت کاهش هزینه مشتریان (عدم نیاز به مراجعه حضوری) و افزایش سرعت خدمت رسانی به صورت برخط (online) از نرم افزار TeamViewer استفاده می نمایند. جهت استفاده از نرم افزار TeamViewer می بایست آخرین نسخه آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و پس از اجرا ID و Password آن را به کارشناس این شرکت اعلام نمایید. کلیه فعالیت کارشناسان با نرم افزار TeamViewer بر روی کامپیوتر برای شما قابل مشاهده می باشد و در هر بار استفاده نیاز به اجرای نرم افزار و اعلام رمز جدید ار جانب شما می باشد. .